Veelgestelde vragen.

Als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden, krijg ik dan meerdere leveringen?

Bestellingen bestaande uit meerdere (verschillende) producten worden standaard in één keer uitgeleverd. Dit houdt in dat als er 1 product een levertijd heeft van bijvoorbeeld 1 week en het andere een levertijd van 2 weken we uw bestelling na 2 weken compleet uitleveren. Het kan echter zo zijn dat de producten dan uit verschillende magazijnen komen en op verschillende momenten bij u worden afgeleverd. Als u kiest voor "levering en montage" zullen alle producten op hetzelfde moment bij u worden geinstalleerd. Ziet u het liever anders? Neem contact op met onze klantenservice op 030 2482680, we denken graag met u mee.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Kantoormeubelen zijn nét even iets anders dan een paar schoenen. Op enkele standaard producten na is eigenlijk iedere bestelling "maatwerk" en op bestelling voor u geproduceerd. Het beste voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld een simpel bureau van 160x80cm; Vaak is dit bureau leverbaar met keuze uit 10 verschillende bladkleuren, 4 verschillende kleuren voor het onderstel, welke leverbaar is op vaste hoogte of in hoogte instelbaar. Een simpele rekensom wijst uit dat er dan dus 80 varianten zijn voor 1 bureau. Met andere woorden, er is geen "standaard". Om teleurstelling qua kleur te voorkomen hebben we van alle materialen (bladkleuren, stoffen en onderstellen) mooie kleurstalen, welke we u met alle liefde toesturen. Op deze manier bent u er zeker van dat u de juiste kleur kiest. (op een beeldscherm is de kleur vaak net even anders dan in het echt).

Een mooi voorbeeld is de "man met de rode stoel". Via onze webshop kregen we een bestelling van 1 rode bureaustoel van € 279,-, deze stoel had een levertijd van 3 weken (op bestelling gemaakt). Na 3 weken hebben we de stoel volgens afspraak netjes afgeleverd bij de klant in Velserbroek. De vrouw van "de man met de rode stoel" was op dat moment niet thuis. Eind van de dag kwam de vrouw des huizes thuis, en was van mening dat het rood van de bureaustoel toch echt niet paste bij haar rode gordijnen... Hoe vervelend we dat ook voor haar vonden, we hebben de stoel niet retour genomen. Het product is geleverd zoals besteld, en op bestelling geproduceerd.

Mijn product is beschadigd, wat nu?

Onze monteurs en transporteurs behandelen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Het kan helaas voorkomen dat er een product beschadigd bij u aankomt. Geen zorgen, we lossen het op! Er zijn twee procedures;

  1. We hebben de producten ongemonteerd bij u geleverd. Controleer bij ontvangst a.u.b. direct (samen met de transporteur) of de geleverde producten onbeschadigd zijn. Indien beschadigd, meld dit aan de transporteur, deze maakt hier dan direct een aantekening van.
  2. We hebben de producten gemonteerd bij u geleverd. Onze monteurs lopen samen met u het gemonteerde meubilair langs om eventuele schade te constateren. Indien beschadigd, zal onze monteur hier een aantekening van maken. 

In beide gevallen zal er door ons zo spoedig mogelijk actie worden ondernomen om het beschadigde product zo snel mogelijk te vervangen.